49495951

+48 512 544 204

Pytania i odpowiedzi

Czy zakupy na garbus.sklep.pl są bezpieczne?

Wszystkie dane klientów są bezpiecznie przechowywane na naszym serwerze. Dodatkowo wszystkie połączenia są szyfrowane poprzez zainstalowany certyfikat SSL, co zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo. 

 

Jak kupować? - Realizacja zamówień

Aby zrobić zakupy w naszym sklepie nie trzeba zakładać konta klienta, jednak ze względu na korzyści płynące dla stałych, zarejestrowanych użytkowników, namawiamy do jego założenia.

Aby złożyć zamówienie, najpierw skompletuj produkty dodając je do KOSZYKA. Następnie, przejdź do realizacji, oraz płatności - oferujemy szybkie płatności internetowe Dotpay, dzięki którym można zrobić przelew z niemal każdego banku, w tym Paypal oraz zwykły przelew internetowy (ręczny), a także płatność przy odbiorze.

 

Ile wynosi czas realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni w zależności od wyboru sposobu dostawy. Zastrzegamy sobie jednak możliwość wydłużenia czasu realizacji w bardzo rzadkich przypadkach, kiedy zamawianego towaru aktualnie nie ma w magazynie. W takim wypadku to klient decyduje co zrobić dalej. Może on w każdej chwili zmodyfikować zamówienie, zgodzić się na dłuższy czas realizacji lub zrezygnować całkowicie z zamówienia. W przypadku płatności z góry gdyby pojawiły się problemy z realizacją, jesteśmy zobowiązani zwrócić całą lub część kwoty na konto klienta.  

 

Jak poruszać się po sklepie i szukać produktów?

Nasz sklep jest przystosowany do najnowszych panujących trendów, dlatego nawigacja jest bardzo prosta i niezwykle intuicyjna. Główne MENU znajduje się na górze strony sklepu, po wybraniu odpowiedniej kategorii głównej, a następnie podkategorii, wyświetlone zostaną przypisane do niej produkty. Po lewej stronie listy z produktami znajduje się sekcja Producent- za jej pomocą w łatwy sposób można dokonać wyboru odpowiedniej marki.

 

Czy mogę odebrać towar osobiście w lokalu?

Tak, zwykle towar jest dostępny do odebrania po kilku godzinach od momentu złożenia zamówienia. Wysyłamy maila lub dzwonimy do klienta w momencie, kiedy zamówienie jest gotowe do odebrania.

 

Co to są Punkty Lojalnościowe?

Klienci robiący zakupy w naszym sklepie dodatkowo automatycznie otrzymują tzw. punkty lojalnościowe, które następnie mogą zostać wydane na darmowe produkty lub na rabaty przy kolejnych zamówieniach. Informacja o ilości przyznawanych punktów za kupno danego przedmiotu oraz cena w punktach za dany przedmiot znajduje się na karcie każdego produktu. Informacja o dotychczas uzbieranych punktach znajduje się w panelu użytkownika. Uzbierane punkty można wydać na darmowe produkty lub wykorzystać do uzyskania rabatu podczas składania zamówienia. (Podczas finalizacji zamówienia pojawi się odpowiednia opcja dzięki której można wykorzystać uzbierane punkty). Klienci sami decydują o ilości wydanych punktów. Punkty nie tracą ważności i są przyznawane na stałe. 

 

Jak uzyskać więcej punktów?

Robiąc zakupy - za zakup każdego produktu dostępnego w programie lojalnościowym otrzymujesz punkty, które następnie możesz wymieniać na inne produkty.

Recenzując produkt - wybierz produkt i napisz recenzję na jego temat. Otrzymasz 1 pkt.

Zapisując się do newslettera - zapisz się, a otrzymasz 2 pkt.

 

Kontakt z nami:

W sprawach związanych z dostępnością produktów i realizacją zamówień, Artur Tel: 512-544-204

W sprawach technicznych związanych z sklepem internetowym, Sebastian Tel: 691-314-517

Adres e-mail: info@garbus.sklep.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl